onsdag 8 augusti 2007

fylleblogg

Nån gång måste man ju blogga lite berusad oxå, o ikväll är det dags för det.

Har tillbringat kvällen med fermelin från mässan o en flaska vin ute på djurgården, hur trevligt som helst. Det är lustigt det där att man kan trivas så bra med vissa människor, att det känns så avsappnat o naturligt fastän man inte sett de på två år ungefär.

För övrigt har jag hört att Linda ska gifta sig o att Ankan blivit farbror!! Grattis till er båda! =)

Jag drömmer om de jag glömt o saknar er så det gör ont!!!!

Mjölkchoklad is the shit klockan halv två en tisdagnatt.

Snälla glöm inte bort mig, det är min största rädsla.

Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag drömmer om de jag _glömt_ o saknar er så det gör ont!!!!"

Men ingen får glömma dig?

Linnea sa...

Jag drömmer om de jag lämnat snarare, o de saknar jag så det gör ont

Anonym sa...

Hittade den här bloggen av misstag i förrigår.
Allt materiellt är kastat, en liten sak är såld.

Det var sista gången jag läste nåt här, du är glömd.