söndag 2 mars 2008

sista etappen

Nyhetveckan är över. Kan vara bland det roligaste jag någonsin gjort.

Helgen tillbringades i skolan igen, men med lite mera tid för varandra. Tid att andas, tid att prata, tid att umgås. Det behövdes, ni behövs, jag har saknat er. Tack för en trevlig helg, tack för sällskapet, närheten, värmen, lugnet och tiden ni gav mig,
det behövdes, ni behövs.

Idag bjöd vi på chokladkolapaj med glass och jordgubbar. Terapibakning för att lugna nerverna och stimulera det kreativa.

Känns lite märkligt att faktiskt få komma hem innan midnatt, och det där med att sova till åtta betraktas nu mer som en rejäl sovmorgon.

Värme, närhet.
Ibland behövs det bara blickar. Det är det bästa.
Samma tankar, lika känslor. Obeskrivligt.
Jag tycker så mycket om er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu är det bara fyra dagar kvar!
Jag tycker om dig också : )
/Sofie

Anonym sa...

såg hur opersonligt det där såg ut, men trött som man är har allt vad målande uttryck och liknande försvunnit. Du gör mig väldigt väldigt glad Linnea.
kom ihåg det!