fredag 5 oktober 2007

oktober


Vi bakade bort våra bekymmer och bjöd klassen på kanelbullar.



Det blev inget stockholm i helgen, ingen var hemma o få hade tid för mig. Jag tänkte stanna kvar i skogen o vara lite produktiv, men här är det alkoholens lagar som styr, så vi får se hur det blir...


Vips var det höst... Löven ändrar färg från dag till dag och lägger sig som ett värmande täcke över gräset. Samma gräs jag nyss gick barfota på.

Mörkret kryper sig på, från alla hörn och kanter, snart är det beckmörkt när man vaknar. Och jag är alldeles ensam...
Igår var jag trasig, begagnad och bitter. Saknade allt och alla och krymte nåt avsevärt. Skogen är mörk och jag bor på en ungdomsgård där man super tills man däckar eller spyr.

Jag känner mig så använd och bortkastad... och jag saknar, saknar så det gör ont.

Inga kommentarer: