söndag 3 augusti 2008

Simma motströms

Mitt horoskop i fredagens NWT

"Byt ut en vän innan du förlorar hoppet om hela mänskligheten.
Var försiktig med alkohol"


Tack alla ni för att ni finns och förlåt om jag har varit svår.

Av någon konstig anledning så går det alltid ut över de man tycker bäst om och de som förtjänar det som minst. Snart återvänder jag till sthlm och jag längtar efter att få träffa er. Jag saknar er nåt så oerhört, och jag tycker om er så mycket mer än jag kanske visar.


jag ville mest bara säga det
jag vill att ni ska förstå hur mycket ni betyder för mig
och även om jag är knäpp ibland och låter känslorna styra lite väl mycket så mår jag ganska bra
det är bara frusterarande att inte ha något att göra
och egentligen är jag väl bara avundsjuk
det är aldrig illa menat mot nån utav er
jag måste bara få ventilera mig lite
skriva av mig

det är ni som gör mig hel
det är ni som gör mig till den jag vill vara
till den jag är


Tack!


Inga kommentarer: