torsdag 19 juli 2007

back on track

Nu änligen är jag tillbaka på fötterna.
Jag har vaknat ur min tre veckor långa dvala och börjar må bra igen. Dagarna rusar förbi och jag förgyller de med att baka muffins, fotografera, fika med vänner, promenera, dricka rödvin på en tisdag, öl på en lördag och fika, baka och fota ännu mer.

Jag tog tag i saken och fixade bostad nere i gamleby oxå, hello studentkorridor... Hoppas verkligen att man får bo med vettiga männsikor som kan sköta sig denna gången oxå. Det kommer iallafall lukta muffins i korridoren på bakis-söndagar om jag får bestämma.

Allt börjar kännas bra igen och det är så himla skönt!
Och jag har hittat världens bästa människor att umgås med oxå, lite dumt bara att alla jobbar så mycket och att jag snart ska flytta.
Men jag kommer upp o hälsar på ska ni se, så lätt blir ni inte av med mig.

1 kommentar:

KIRAN SHARMA sa...

hi this is kiran from Udaipur..

my dear friend you are doing a good job but you can also earn money by your thought.
Isn't it right, money from your hobby. You will display google ads on your blog and Google pays you when somebody comes to your site and click on your ads.
Isn't it so excited..
I have created a blog called "Truth India" and I am displaying Google Ads on it. and earning money..
you can also join Google Adsense from my site http://truthindia.blogspot.com from top right corner.

bye
Kiran Sharma
http://truthindia.blogspot.com